Årsresumé 2013, del 1.

 Januari:
Inhandlade min nya babe och blev sminkad av denna pingla när jag blev fotad i studio.
Var på middagsdejt med mina favoritbrudar och gymmade 4 dagar i veckan med emmiz.
Drog en weekend till Sthlm med bästis, spenderade lite väl mycket pengar och hade det bäst.
Blev beroende av Prison Break och ägde i backen med Anthonia.
Kramades med min fina joel och spenderade många timmar i stallet.
Februari: 
Körde skoter för första gången i mitt liv och grillade med fint folk. 
Spenderade en del tid på sjukhuset och lyxade till kvällarna med emmiz. 
Hängde med Julia på gymmet och överlevde skolan med hjälp av curry-mackor.
Hade myskväll med bästis och firade joels 19-års dag!
Fick finaste alla-hjärtans-dag frukosten och pussades med min prins.
Mars:
Fortsatte gymma och var ute på äventyr med bästa Aron. 
Tog en tripp till Skellefteå med skolan och hade tjejkväll med världsbra brudar.
Käkade onyttigt och njöt av solen.
Rockade i Lycksele en kväll och hejade på Färjestad med mina fina syskon.
Motionerade i snön och myste med min onepiece. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback