Årsresumé 2013, del 2.

April:
Fick äntligen börja övningsköra och blev lite smått beroende av oboy, igen. 
Spelade biljard med en saknad grabb och umgicks med min fina johanna på kvällarna.
Solen började kika fram och gick på promenader med min fyrbenta vän.
Firade Jonas som blev 20 år och hade myskvällar med min dator.
Rockade med Aron och drack lite för mycket alkohol.
Blev placerad på min första borta tävling och motionerade 4 dagar i veckan.
Drog till Sorsele med familjen, åkte snowboard och skrattade mest i fyra dagar.
Åkte till huvudstaden med mina två favoriter, hängde hemma hos Linna i två dagar innan vi köade till Justin Biebers konstert i 14 timmar och sedan roadtrippade jag hem med broder. Ganska så jävla grym helg.
Maj:
Firade mammas födelsedag med picknick och överraskade Pauline med middag när hon blev 18 år.
Drack med bästis på valborg och skålade med billig öl.
Bjöd pappa på lyxiga måltider och rockade med sköna människor nästan varje kväll.
Sydde en bebiskollektion och avklarade årets första dopp.
For iväg på ännu en bortatävling och myste ute i solen med de sista plugget.
Käkade mjukglass med maja och njöt av solen.
Var glad, åkte bil och drack cider med mina babes och spenderade några kvällar på bryggan.
Spelade brännboll med ungefär halva vännäs och käkade pizzamackor med aron på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback