Sista sommarlovdagarna.

Efter en myskväll med bästis igår for vi in till vännäs för lite äventyr med grabbsen. Var längesen jag hade så roligt och dom gjorde verkligen min kväll. Somnade nöjd efter en beckfilm och idag var jag uppe i stallet vid ett - släppte ut hästarna på betet, mockade alla boxar och smörjde de mesta av min utrustning inför helgen. När Sandra kom hem från jobbet trimmade vi hästarna i skogen, zion var super fin så jag kunde inte göra annat än o le.
 
Var hemma en snabbis för att byta om innan jag mötte upp mina fina saknade brudar. Beställde mat och satte oss ute för att ta igen allting som vi har missat under sommaren. Avslutade kvällen och även sommarlovet med fruktsallad, idol och mys med bästis ännu en gång. Fyfan va hon är bra.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback