7e Augusti 2013.

Idag har varit en bra dag, har spenderat mer pengar än vad jag har gjort under hela sommaren men det har varit SÅ värt det. Var uppe tidigt i stallet vilket börjar bli vanligt nu för tiden, efter hoppningen igår fick hästarna en välförtjänt skittur i skogen innan vi bytte om för att fara in till stan en sväng. Kikade i lite hästaffärer och även fast jag inte skulle köpa något speciellt hittade jag väldigt mycket fint. For därifrån 1000 kr fattigare vidare på max där det blev en lunchdejt med världens bästa låtsas mamma innan jag blev upphämtad av pappa som skulle följa med till tatueringstudion. 
 
Efter många om och men har jag äntligen fått min tatuering på plats, åkte därifrån yttligare 800 kr fattigare men så nöjd man bara kan bli. Sist men inte minst var jag i Holmsund en sväng för att fylla i naglarna hos Johanna och träffa grabbarna ett tag. De sista timmarna har jag tillbringat med bästis, suttit ute på hennes altan och snackat skit hela kvällen. Hon är så bäst alltså!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback