29e Augusti 2013.

Hur fan är det möjligt att man försover sig 4 av 4 dagar på en vecka? Missade dock bara första lektionen idag men ändå - så jävla kass. Efter att ha överlevt skoldagen tog jag mig iallafall ut och sprang, drygt 3 kilometer vilket inte är så mycket att skryta om men när motivationen till livet är på minus så känns det ändå hyfsat. Annars så har jag motionerat två hästar idag, blev en sväng i skogen med båda två och jag älskar det verkligen. Vore det inte för de där fyrbenta djuren skulle jag inte kliva upp överhuvudtaget.

Kommentarer
» Jennifer Wassermann

Towe,du kan alltid höra av dig till mig om det är någoning eller har hänt någonting. Bara så du vet jag finns vid din sida hur lite vi än känner varandra.

2013-08-30 // 00:03:16
URL: http://jeenkoo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback