28e Augusti 2013.

Den här dagen har varit skit, rakt igenom, hela dagen. Försov mig IGEN, kom till skolan precis till lunch och efter det hade vi inga vettiga lektioner. Emma var iallafall bäst som bjöd på lunch, hade det inte varit för henne hade jag nog inte fara dit överhuvudtaget - bara tanken på att jag måste överleva två år till dödar mig. 
 
Jag kan ju iallafall vara glad att jag har Zion, efter två välförtjänade vilodagar så red jag lite dressyr på banan och han är lika fin som alltid - bästa häst.♥ Stannade kvar uppe hos Sandra för att se idol, blev kvar där tills nu så inte fan blev det nån träning ikväll heller. Men imorgon SKA jag ta mig upp i tid och jag SKA fara ut och springa, även fast det blir mitt i natten. 

Kommentarer
» Sanna

Det är nog inte första gången du hör detta, men dom två åren kommer gå lika snabbt som en grisblink. Ta vara på det och gör det du kan, det är så sjukt värt de, för det är sen allt börjar. du fixar det! =)

2013-08-28 // 22:33:31
URL: http://sanns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback