26 oktober 2012

Efter jag hade varit i stallet igår drog jag med med Josephine hem för en gojävlamiddag. Blev upphämtade av saknade Sebbis, rullade till Vindeln för att simma vilket inte gick eftersom det var upptaget. Men vi solade iallafall en 20-minutare innan vi gick hem till Ruthis och parkerade i soffan någon timme innan vi åkte hem med Sebbis igen. 
-
Imorse vaknade ingen av oss av väckarklockan men vi skyller på att min säng var för skön. Kom någon timme försent men hann som tur var ta igen det direkt. Annars så har vi bara hunnit med en lektion efter lunch och nu har jag fått mitt efterlängtade lov. Har två veckors praktik direkt efter lovet så jag säger hejdå till skolan i tre veckor. S-K-Ö-N-T.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback