svaren!

Hur vill du att din pojkvän ska vara mot dig?
Har en alldeles perfekt pojkvän just nu som jag trivs med hur bra som helst.
.
Vad heter låten i videon du gjorde till din pojkvän?
Myoh - what goes around.

Hur länge har du ridit?
På ridskola sen jag var 6-7 typ, alltså typ 9 år! :)
.
Är du en framåt eller feg person? :)
Dom flesta skulle nog säga att jag är en framåt person, och de är jag typ alltid. Förutom bland folk jag inte känner.
Har du någon gång prövat att röka på?
Haha nej, och de är något jag ALDRIG kommer göra heller.
.
Har du någon gång åkt fast för polisen? Isf om vad?
Jo, typ några gånger på stan med alkohol. Annars ingenting jag kommer på.

Vem/Vilka saknar du just nu om du gör det?
Ingen jag saknar direkt men jag skulle gärna vilja ha mina systrar närmare.

Hur många unika läsare har du i snitt per dag?
Har väldigt ojömn statistik, haha. Men mellan 100- 150 per dag. :)

Är jag en bra vän til dig skrullis?<3
Haha ja ericaaa,du är söt!

Favorit mascara?
The colossal volum express från Maybelline New york.

Vad har du för kamera?
En rosa S3100 Nikon.

Vad har du tänkt gå för linje på gymnasiet?
Mode/Design på Lilja. :)
.
Gillar du din rosa dildo?
Den är lila men ja, den är bäst!

Kommentarer
» Lindy

Jag saknar dig med hjärtat

2012-01-25 // 16:55:02
URL: http://indala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback