Dag 1 - Några bloggar du läser

Jag följer över 40 bloggar på bloglovin, men de ja klickar in på först är de här tre. Otoligt läsvärda alla 3.

 
Kenza är den ända av "storbloggarna" som jag följer. Det jag mest diggar hos henne är att hon verkar så jordnära när hon egentligen skulle kunna vara en bortskämd snorunge. Hon verkar uppskatta alla möjligheter hon får och inte ta någonting förgivet. Inte nog med det så ärhon snygg och är inspirerande som fan. 
 

Linn Olsson driver en av Sveriges största hästbloggar, Hon blandar "vardagsinlägg" med riktiga killer-inlägg och har kvalité i varenda ett. Hon går andra året på gymnasiet med massor av extra kurser samtidigt som hon har en ungponny, eget företag och åker runt på olika föreläsningar. I hennes vardag försöker hon även få in pojkvän, kompisar och tid för att andas. Jag känner igen mig så otroligt mycke i henne och hon får en verkligen att inte ge upp.
 

Det är nog ingen hemlighet att Maja är en utav mina bästa vänner. Men hon är en av dom bloggar som jag skulle läsa även fast jag inte ens kände henne. Hon blandar inlägg om sin vardag, musik och känslor. Hon beskriver otroligt bra i det hon skriver och berör med nästan varje inlägg.
 
 
 

Kommentarer
» Anonym

Kan du länka Majas blogg?:)

2012-12-05 // 19:54:27
» Maja

åh herre i min jesulåda vad fin du är älskling<3333

2012-12-05 // 20:23:51
URL: http://www.misskemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback