hur jag gör för att få allt?

Ida om
you and i go hard
asså.. du verkar typ aldrig vara hemma? och du verkar få göra väldigt mycket för dina föräldrar,
med tanke på att du är borta typ hela tiden och att du får åka på massa evangemang osv hela tiden? får du verkligen allt eller åker du iväg endå? och vad tycker dina föräldrar om att du kommer hem typ 3-5 tiden på nätterna? :p du verkar då ha de jävligt chill!
 
Anonym om
från och med NU
asså, du måste typ ha världens bästa föräldrar som låter dig göra typ allt du vill,
fara på alla evangemang, vara ute tills 4 på morgonen, och du verkar alltid ha pengar.
har jag fel? hur gör du för att få allt? :O
----------------------------------
Svar: ja alltså, haha. vet inte riktigt hur jag ska svara på det men jag antar att de är för
att mina föräldrar litar på mig? jag får verkligen inte göra vad jag vill men jag har inte speciellt
mycke regler och ja, det är jävligt skönt. vet helt ärligt hur jag alltid kan ha pengar, mina föräldrar bidrar ju med endel men jag har faktiskt ingen aning hur det kommer sig för jag är värdelös på att spara. 
hur jag gör för att få allt? jag har skapat ett förtroende och därifrån är det inte så svårt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback