uppsidedown.

ja måste typ ha feber....... ja sitter å asgarvar typ en sekund, å nästa är ja less på livet? inte okej. de är inte heller okej att jag inte får följa me till ramsele, och de är verkligen inte okej att du finns. aja, ja ska inte klaga. paow styrde upp kvällen till ngt bra iaf å bara 3 dagar kvar till helg(y) även fast helgen inte är bestämd än. måste göra ngt av helgen annars följer ja fan me till ramsele även fast ja inte får. ja tänker inte ruttna den här helgen, aldrig. ja ska ta en tidig dejt me sängen ikväll, som jag säger alla dagar och misslyckas alla dagar oxå. livet är hårt, min säng är mjuk. nattiii



skaburbian collective - welcome

Kommentarer
» Lindy

Towe du är så sjukt jävla rolig. jag är så glad att jag har dig!!

2010-09-22 // 07:46:36
URL: http://linda.dusten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback