towee

heeejs, som sagt så slutade jag klockan tolv idag, for in till bup. de va ngn som frågade va jag gjorde där? rymde å grejer förut, har inte varit där på länge men nu for vi dit för att typ avsluta eller ngt;p
jag å mami for till ersboda sen å kollade på lite kläder men jag hittade ingenitng jag ville ha så jag for ner på stan ist. träffade stefan och forsbergg, och lite senare kom jack och willy oxå. va me dom till typ halv sju sen gick jag hem till lisa. vi har bara chilla å prata osv, fett trevligt!

maja har ju skaffa egen blogg nu, har inte riktigt fattat om hon har dumpa mig helt eller om hon ska ha två(?) haha aja, ska försöka va duktig å uppdatera iaf.

ska gå å va social me lisa nu,  vi ska väl fika sen se film tror jag, hare bäst!
over and out!/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback