Maja

Hej! :)
Nu har jag och Towee fixat en blogg som vi ska försöka vara aktiva och uppdatera i.
För tillfället är den riktigt ful men vi håller på med designen och den är på god väg! :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara sovit bort hela dagen och sen städat.
Jobbigt var det men det behövdes verkligen, och man känner sig riktigt duktig när man är klar! :D

Ikväll händer inget speciellt, har bara varit en slapp-söndag idag, sånna är riktigt sköna att ha ibland.

Här får ni före och efterbilder på mitt rum när jag städat!

FÖRE:


EFTER:

(klicka så bilr bilderna större)

Jo jag vet,  jag har Sveriges fulaste rum, men på tisdag kommer min nya säng och så småningom nya möbler osv. :)


OVER AND OUT!
/Maja

Kommentarer
» Olivia

Sv; Tack :) Jag försöker också själv att höja mitt självförtroende så, men jag tänker ju inte bli överdriven direkt, men bara kunna gilla mig själv som jag är :)

2010-03-21 // 17:19:17
URL: http://liwikiwi.blogg.se/
» Niklas Hubert Alsten

Haha men helvete vilken skillnad det blev!

2010-03-21 // 21:26:04
URL: http://decipher.blogg.se/
» sagali

duuumajaa, nu överdriv du lite, JAG har sverigest, nej vänta, VÄRLDENS fulaste rum -.-.-.-.- hatar mitt rum...........

2010-03-23 // 17:00:36
URL: http://sofiasandsagiis.blogg.se/
» Catrin

Tycker faktiskt du har ett fint rum! Och en fin säng... eftersom vi ska ta över den! :-)

2010-03-24 // 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback