Maja - Vila i Frid Mormor

Hon var den bästa mormorn man kunde tänka sig! Jag saknar dig redan mormor, och jag kommer aldrig glömma dig. Jag kan inte förklara hur det känns, det är jävligt tungt asså.
Minns när jag var liten när vi också bodde i Stockholm så var vi väldigt ofta uppe hos dig&morfar och ritade och lekte.
Iof. har hon varit sjuk väldigt länge, svårt dement och så. Och mormor har inte riktigt funnits även om hon lever. Men jag kommer alltid minnas mormor som hon var när hon var frisk, alltid glad, alltid omtänksam och hade alltid massor att berätta.

Jag vet inte vad jag ska skriva, du var bäst, jag älskar dig mormor!

mormor när hon var liten

Kerstin Wallén
*19/1-30
†22/4-10



Uppdaterar kanske senare om jag orkar..

 


Kommentarer
» ida

¨ååh. tråkigt när någon man tycker om dör.. beklagar :c

2010-04-25 // 01:16:18
URL: http://musilova.blogg.se/
» Dessan

Vad fint du skrivit om henne!

2010-04-25 // 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback