Maja

Kom precis hem från skolan. 
Var en fett chill dag ändå, drog till sjukhuset med mamma i morse och var där klockan 8. Satt och gjorde lite hk-hemprov i mammas fikarum där på jobbet. Sen klockan 10 hade jag tid hos... tandläkaren................. Gjorde typ massa avtryck av mina tänder, tog bilder och röntkade. Och ja... jag kanske ska få tandställning. Kukul. Klockan 12 var allt klart så då tog jag bara en buss till Vännäs. Hann vara med på halva matten och då satt vi bara ute och sen på idrotten var vi ute och gick.

Nu är jag hemma, ska äta och sen bär det av till stallet. Har dressyrträning, taggat kan jag lova. Har inte tränat på länge med Leila nu eftersom det var öppet hus förra gången och jag har bara dressyrträning varannan tisdag.



Joshua Radin - Winter
Underbart bra låt! :)




Kommentarer
» martina

Var med och tävla om barnkläder: http://magotsuku.blogg.se/2010/april/tavling-barnklader.html

2010-04-13 // 16:19:05
» INES:]

och vem visa dig låten? vavava:]

2010-04-13 // 18:50:40
» Eiriksara

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-10-25 // 07:42:47
URL: http://eiriksara.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback