Maja

Idag är det måndag, första skoldagen på ett tag.
Kändes rätt trögt men jag kämpar på! ;)
Var typ stek i solen hela dagen som gällde, sjukt härligt.
Efter skolan for jag hem till Vilma och vi har egentligen inte gjort någon speciellt alls. Vi tänkte klippa lugg på mig men båda fegade ur, känns nog bäst om jag gör det hos en frisör om det ska göras, haha.

Har inte så mycket mer att säga, förutom att det blir typ ingen skola för mig imorgon. (:D) Fast orsaken är kanske inte lika bra, jag tänker bara säga att det har med sjukhuset att göra, sen kan jag väl kanske skriva imorgon vad jag gjorde där. ;)

Lite bilder från dagen


Jimmy lite trött på so:n :]


Jag och finaste Nikita :)

 


På hk:n så gjorde jag och Madde
extremt snygga muffins...


...medans Moa gjorde extremt fula :]

Nu äre sovdags för mig, skriver imorgon.
Pusshej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback