12 September 2015.

Lägg märke till att denna bild är tagen med systemkameran(!!!) utdelar ännu en high-five till mig själv.
 
Hallådär. Gårdagen spenderades hemma i skogen, fixade lite hemma och gick en promenad med våran hund i det fina vädret. Vid 4 rullade jag in till staden där jag mötte upp Madde, var iväg på Ersboda där vi avklarade lite ärenden. Skulle hämta ut min telefon som varit inne på lagning där företaget tydligen inte uppfattat vad vi hade kommit överens om, en mindre glad Towe åkte därifrån och sen raka vägen för att köpa en ny. Käkade en lyxig fredagsmiddag i form av makaroner och korv innan jobbet. Jobbade 19:30-04:30 med skönaste nattgänget, förutom att brandlarmet gick så var kvällen ganska lugn för att vara krognatt. Trött men glad landade jag hemma hos Milan klockan 6 imorse och kröp ner i min favoritfamn för att sova några timmar.
 
Idag har jag kollat på Milans fotbollsmatch med Fanny & Frida, sverige bjöd även idag på sommarväder och det säger man ju aldrig nej till. Ligger bara och tar det lugnt just nu, tar vara på mina sista timmar som 18-åring och laddar upp för ännu ett nattpass. Imorgon är det alltså som ni förstår min födelsedag så ska köpa med mig godis till jobbet nu så ska vi fira vid tolvslaget. Hare bäst kompisar♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback