Min världshelg nr 2.

 
Båda mina fina systrar bor i stockholm och ingen av dom hade möjlighet att komma hem på min födelsedag, istället fick jag massa hemliga lappar som ledde mig till flygplatsen och en vecka senare fick jag alltså spendera en weekend i huvudstaden. Fredagskvällen spenderades i soffan med idolmys och godis. På lördagen shoppade vi på dagen följt av en obeskrivligt god middag på kvällen på en väldigt mysig resturang dessutom. Blev kvar där i flera timmar, drack massa gott och pratade om livet med mina två största förebilder. Söndagen inledde vi med en hotellfrukost och ännu lite mer snack innan det var dags att åka hem igen. På flygplatsen blev jag upphämtad av världens finaste pojkvän och umgick med honom resten av kvällen. En helt klart välbehövlig och mysig helg på alla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback