26 Oktober 2014.

 
Igår var jag som sagt på gymmet, drog med mig aron för andra kvällen i rad och plågade rumpan. Idag har jag haft stora problem med att gå, men det var helt klart värt det. Klev upp tidigt som vanligt och gjorde bort stallet direkt på morgonen, red ett varv runt sjön idag igen - denna gång i sällskap av sandra och det var minst lika roligt som igår.  
 
Efter det skyndade jag mig hem för att senare möta upp madde inne i staden. Vi åkte mest runt på olika affärer och kikade, gjorde lite ärenden och höjdpunkten för min del var väl att jag äntligen äger en fjällräven jacka. Var även inne i stan en sväng och kollade i de nya affärerna i utopia, fick med mig lite smått hem och är väldigt nöjd med dagen och sällskapet. 
 
Väl hemma käkade jag en världsmiddag och sedan har jag spenderat hela kvällen ute i garaget med pappsen. Gjort en helservice på pärlan min så nu känns det som en helt ny bil, efter lovet ska den på omlackering om allting går enligt planerna så då kommer hon bli ännu finare! Nu sitter jag i soffan med en kopp te, gäspar som en galning så ska nog avrunda när som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback