25 Oktober 2014.

  
Igår fick jag mitt livs sista höstlov - det inleddes med några timmars jobb följt av en mysig middag med pappa. Kvällen spenderade jag på gymmet med aron för att sedan somna framför en film. Även fast jag somnade tidigt igår ville jag dö när larmet ringde imorse. Kämpade mig upp för att släppa ut hästarna och hann även mocka hela stallet innan jag skulle vara på jobbet halv tio. 
 
For direkt till stallet igen efter jobbet där jag red ett varv runt sjön med min fina prins. Underlaget har varit värdelöst i över en vecka så att kunna rida ordentligt idag på en överladdad häst gjorde verkligen min dag. Har dött av i min säng nu för att ladda om inför ännu en kväll på gymmet, tänkte lyxa till det med 20 minuter i solariumet först så bäst jag skyndar. HAreeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback