Skellefteåtävlingen 2014.

 
Bilder på helgens tävlingar i skellefteå. Vi åkte hemifrån på fredagsmorgonen, kom fram lite efter 12 då vi packade upp allting och installerade hästarna. Första klassen red jag på fredagen i regnet, en 1m klass som slutade på 0 fel och en bra tid trots att vi missade en sväng. Slutade ändå på en sjunde plats och med en super bra känsla så var jag så nöjd.
 
På kvällen grillade vi som uppladdning för dag 2 när jag red 110 cm. Där tvärstannade han på fjärde hindret som han helt plötsligt tyckte var jätte läskigt och när jag tog om det rev han det också, förutom det var det en jätte bra runda och vi börjar verkligen få rutin i 110.
 
Tredje och sista dagen bestämde jag mig i sista sekund för att rida 1 m, vilket jag nu i efterhand är väldigt glad för. Det var inte våran bästa runda men vi var nolla och med snabbast tid så en välförtjänad vinst fick vi åka hem med iallafall. Känns som vi tar ett steg framåt efter varje tävling och jag är så tacksam över att få ha min fina häst.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback