25 Mars 2014.

Igår invigde jag mina nya favoritbyxor på praktiken innan jag rullade hemåt för att motionera min fina prins och idag har jag blivit bjuden på lunch av min fina moster som jag träffar alldeles för sällan. En timmes lunch är alldeles för kort tid för att hinna prata igenom livet så vi har redan bokat in en till lunchdejt nästa vecka, men trevligt var det iallafall så länge det varade. Kvällen har spenderats på Norrmalm, hoppade igenom hästarna inför helgen när årets andra tävling väntar. (PEPP!!) Käkade en lite för sen middag samtidigt som vi såg ryttareliten på teve och nu har jag precis landat hemma. Imorgon väntar ännu en lång dag med praktik följt av massa tävlingsfix på kvällen, alltså detta hästliv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback