Mina mål 2014.

Även fast jag egentligen är emot allting som har med nyårslöften att göra så känns det ändå som en ny start. Tänker inte säga att jag ska sluta röka, börja träna 5 dagar i veckan, sluta äta godis och få högsta betyg i alla ämnen på samma dag för det är omöjligt - men att ha saker att kämpa för är viktig så det är precis vad jag tänker göra.
  • Jag SKA börja träna igen - även fast jag inte har tid med i närheten av lika mycket som förut så ska det bli ändring, på måndag köper jag gymnyckel och målet är 2 dagar i veckan till en början.
  • Debutera 120 cm med Zion - finns ingenting jag vill mer så jag tänker satsa allt på honom det här året.
  • Låta mig själv bli kär - det här lär det vara det svåraste men jag måste verkligen sluta vara så jävla rädd.
  • Sova ordentligt - för att orka med skolan, häst, jobb och träning så måste jag ge min kropp mycket mer sömn.
  • Behålla studebidraget - har fått varning ungefär varenda månad den senaste terminen och även fast jag inte behöver pengarna så känns det väldigt onödigt och jag skulle bli så jävla besviken på mig själv.
  • Spara mer pengar - när jag äntligen fått ett jobb och har mycket pengar så skulle jag kunna spara dubbelt så mycket som jag gör nu, älskar dock att spendera så får se hur det går, haha.
  • Umgås mer med mina kompisar - har blivit alldels för lite tid med mina fina vänner de senaste året, tyvärr.
 
 
 

Kommentarer
» Lindy

Jag vill läsa uppföljning om hur det går varje kvartal!

2014-01-06 // 19:05:53
URL: http://lindaengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback