Årets första gympass och en väldigt bra måndag.

Pallrade mig iväg till gymmet ikväll och dödade armarna med Jennifer. Det gick faktiskt väldigt bra så jag hoppas på träningsvärk imorgon, ska verkligen försöka klämma in två dagar i veckan nu till en början och förhoppningsvis ha tid med mer sen. Och ja, som den bloggnörd som jag är så är det väl självklart att jag tar med mig kameran till gymmet. 
 
Annars då? Har överlevt skoldagen hyfsat bra ändå med sovmorgon och bara sylektioner. Känns fortfarande väldigt segt efter lovet men om 6 veckor slipper jag skolan i 8 veckor varav 5 av dom så har jag praktik i stan, 2 veckors lov och sist men inte minst 1 vecka i turkiet med bästis. Direkt efter skolan hade jag utvecklingsamtal där jag fick bli glatt överraskad över mina betyg. Inte nog med det så var hästen helt otrolig idag, red ett varv runt sjön och jag kunde verkligen sluta le - mitt fina hjärta♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback