6 Januari 2014.

tre stycken från igår
Gårkvällen blev faktiskt riktigt trevlig - hängde hos Nathalie med bra folk, såg hockeyn och drack drinkar. Emil & Aron stog för det mesta av underhållningen därav fick jag skratta en hel del. Några timmar senare hamnade jag hemma hos en gammal vän där jag fortsatte kvällen med nattkäk och några ciggaretter för mycket.
 
Somnade dock inte förrän klockan 5 vilket kändes i kroppen när väckarklockan ringde vid 10 imorse, tryckte i mig en god frukost innan jag for upp till stallet och motionerade pållen. Nu är jag bara hemma tvärt för att byta om och sedan rullar jag in till vännäs för att umgås med min saknade emmiz som har varit hemma i övik under lovet. Förutom middag så står en promenad på schemat och däremellan ska vi prata ikapp allting vi har missat i varandra liv. Helt okej start på veckan alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback