22 Januari 2014.

Igår spenderade jag min kväll i soffan med popcorn och massa plugg. Somnade väldigt många timmar för sent efter att ha pratat med min fina babe i telefon vilket gjorde att det var helt omöjligt att ta sig upp imorse. Fick mig iallfall en skön sovmorgon och sedan lyxade jag till det med bacon till frukost innan jag cyklade upp till stallet. 5 km senare var jag helt slut efter att ha cyklat upp för alla uppförsbackar med en punkterad cykel. HEJA MIG.
 
Väl där så red jag en sväng i skogen med min fina springare, gjorde stallet och packade iordning inför morgondagens hoppträning. Rullade till Emma vid 5 någongång för att direkt vandrade vidare till gymmet där magen och rumpan fick ta stryk - blev ett intensivt pass på 30 minuter utan vila vilket lär kännas imorgon. Nu har jag precis parkerat i soffan hemma hos Emma efter en efterlängtad dusch och har absolut inga planer på att flytta mig härifrån heller. Jag kommer ha sån äcklig träningsvärk imorgon så jag lär förmodligen inte ens vilja leva men kan ge mig själv några pluspoäng iallfall, wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback