Några fina timmar med babe.

Efter att ha fått vakna upp bredvid världens finaste igår imorse så rullade jag upp till stallet med min mor, gav mig själv lite ledigt från skolan så jag hann mocka alla boxarna och dessutom rida en häst innan jag åkte med bejbi till skolan. Väl där så har det varit en lugn dag, skrattat mycket med mina bästa brudar och gjort bort några uppgifter. Några timmars jobb väntade efter skolan innan jag återigen fick sällskap av milan som även var bäst i världen och var med mig i stallet under tiden jag red häst nr 2 för dagen.
 
Som avslut på kvällen styrde jag upp kladdkaka till hjärtat mitt och frukt till mig själv som kvällsfika. Gjorde ett ärligt försök till att se en skräckfilm men även fast jag har sällskap, ligger under täcket och knappt kollar så gav vi upp lika fort. Avslutade istället kvällen med en töntig-skratt-film, tusen pussar och min favorit famn, helt okej om du frågar mig. Ikväll väntar stallet som vanligt och tre hästar ska motioneras, behöver jag ens säga att jag längtar tills Sandra komemr hem? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback