5 Februari 2014.

Med universums äckligaste träningsvärk i armarna så  körde jag ännu ett gympass imorse, plågade magen och rumpan i 30 min innan jag duschade för att vandra vidare till skolan. Hade tre mindre jobbiga lektioner idag som gick ganska snabbt ändå och sedan väntade två hästar som skulle ridas. Zion fick sin vilodag idag eftersom han ska gå i ridhuset två dagar i rad sen men jag red ändå Bosse på banan och ponnyn efter det som faktiskt visade mycket framsteg idag.
 
Kom hem lite före nio och sen dess har jag legat i min säng, har sett ikapp paradise hotel så nu ligger jag och laddar upp inför finalen samtidigt som jag väntar på att hjärtat mitt ska ringa. Imorgon har jag sovmorgon igen som jag självklart inte kan utnyttja när jag bor ute i skogen, men jag har iallfall hoppträning på kvällen vilket gör dagen tusen gånger bättre. Sleep tight♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback