4 Februari 2014.

Var bara på de två första lektionerna på morgonen och käkade lunch innan jag vandrade ner till frisören. 3 timmar senare kände jag knappt igen mig själv, hade fått en ny hårfärg och hade klippt av några centimeter.(lägger ut bild på hur det blev imorgon) Sedan spenderade jag början av kvällen i stallet, red först igenom Zion hemma på banan  dressyr innan jag jag åkte vidare till nästa stall för att rida tokponnyn en gång till. 
 
Efter att ha bråkat med henne i en timme så var jag helt slut, åkte ändå in till vännäs för att plåga armarna och magen på gymmet med Jennifer. När jag äntligen landade hemma dog jag i min säng, har sagt godnatt till hjärtat och nu ska jag se klart gårdagens avsnitt av paradise hotel. Imorgon väntar ett gympass innan skolan och tå hästar ska ridas på kvällen så blir nog dåligt med uppdatering, PÖZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback