13 Februari 2014.

Bild från 2012. Har överlevt 2 av 16 dagar, det var igår sandra for till thailand så ni kanske förstår vad jag har roat mig med de senaste kvällarna. Igår motionerade jag alla tre hästarna med ett varsitt varv runt sjön, 4 timmar tog det och för de som undrar så var jag ganska död efter åt. Hade dessutom plågat magen och armarna med en timmes gympass på idrotten innan det.
 
Idag har jag som ni säkert förstår äckligt med träningsvärk, har iallafall kämpat mig igenom hela skoldagen och även idag har alla tre hästarna motionerats. Red först Tribond själv innan jag fick sällskap av min saknade Madde som följde med ut och red de andra två. När jag var klar kom bäjbi hit och nu har vi precis landat i min säng, får somna bredvid världens finaste ikväll och imorgon är jag ledig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback