18e September 2013.

Nästan en vecka sen jag skrev sist och det känns som att det var igår, dagarna går fortare än vad jag hinner med vilket gör att jag verklilgen inte hinner med att blogga. Har iallfall haft en ovanligt bra dag - har fått mycket gjort i skolan och blev bjuden på lyxlunch av bästa Aron. Efter skolan blev det som vanligt några timmar i stallet även fast alla hästarna hade vilodag, blir dock betydligt fler timmar där i helgen eftersom Sandra åker bort imorgon.
 
Resten av kvällen har jag spenderat med emma, bakat två olika mästerverk och myst framför idol. Ganska perfekt kväll såhär när det regnar. Nu har jag parkerat i sängen och tänkte bara avsluta med en film innan jag somnar. Hade förövrigt en sjukt bra födelsedag och en väldigt bra helg som jag ska blogga om senare. Livet är inte så tokigt ändå och det har jag mina fina vänner att tacka för. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback