Resultaten från Skellefteåtävlingen.

 
Första klassen, 1 m, lördagen: Startade helgen med en klockren och felfri runda. Red inte direkt några snäva svängar i omhoppningen men det räckte ändå till en 8e placering och rosett! Finns inte så mycket mer och säga förutom att min häst är värd guld, och att det är det roligaste jag vet behöver jag väl kanske inte heller säga.
 
 
Andra klassen, 110 cm, lördagen: Efter att ha haft jävligt bra flyt på framgippningen så startade vi våran andra 110 och även våran första inomhus. Red iväg honom lite på något hinder men annars så hade jag en väldigt bra känsla igenom hela banan, fick en liten skit rivning men i övrigt är jag super nöjd. 
 
 
Tredje klassen, 1 m, söndagen: Förutom att vi inte riktigt var igång till första hindret så hade vi ändå hyfsat bra flyt igenom banan, han hoppade av lite stort på fjärde hindret vilket gjorde att det blev lite trångt i kombinationen men han är ändå bäst som hoppar i alla lägen. Fick fara hem nöjd från ännu en tävling och nu laddar vi om inför en endagarstävling på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback