Livet rullar på ganska bra.

Den här veckan har sett ut som många andra, plågar mig igenom skoldagarna och är i stallet på kvällarna. Hela måndagskvällen spenderade jag hos familj nr 2, motionerade hästen och pluggade ikapp en hel del i skolan - sov även där och gav mig själv ledigt på tisdagen. Sandra var också hemma så vi trimmade hästarna på banan på morgonen innan vi rullade in till vännäs för en lunchdejt på cafét.
 
Annars så har vi även varit på norrmalm och motionerat hästarna, jag hunnit med en sväng till stan med en fin vän och spenderat lite för mycket pengar. Vi har haft personligstyling på skolan och jag har blivit bjuden på lunch av bästa Aron. I kväll jobbade jag ett 5 timmars pass innan jag gick över till Aron för att avsluta med en film. Imorgon väntar 6 timmars jobb igen på mitt andra jobb och sedan hoppträning med hästen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback