Läget just nu, typ.

Mitt liv är mestadels jobbigt, stressigt och tröttsamt - men ändå ganska bra. Egentligen så trivs jag som bäst när jag har mycket att göra , dock är det lite för mycket just nu. Jobbar 20-30 timmar i veckan just nu vilket är mer än en halvtid, plus skolan såklart. Däremellan har jag ju även världens finaste häst som tar ännu mera tid men han är också den största glädjen i mitt liv, vore det inte för honom skulle jag inte ens orka hälften.
 
Hur som helst, skolan går allt annat än bra - är mer less än vanligt och skulle kunna döda någon för att få slippa skiten. Och ja, jag vet att ingenting blir bättre av att tänka så men så är det iallafall. Vet inte riktigt vart jag ville komma med det här inlägget, kanske mest bara påminna mig själv om att stanna upp ibland och njuta av livet - som jag verkligen aldrig gör. Kvalitétstid med mina fina vänner blir det alldeles för lite av också, tyvärr ingenting alls den senaste tiden. Skärpning towe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback