Helgen som varit.

Nu var det längesen igen, mina dagar består ju av ungefär samma saker vilket inte är så överdrivet kul att skriva om. Men har haft en jädrans bra helg iallafall - fredagskvällen spenderades på norrmalm innan jag åkte hem för att mötas av hela min fina familj som har varit hemma över helgen. På Lördagen väntade en tidig morgon för att hinna motionera hästen innan några timmars jobb på cafét. 
 
På kvällen firade vi pappa som fyllde 50 tidigare i veckan - en kväll med massa god mat, fina människor och skratt. Vi fyra syskon hade styrt upp en teater som mer liknaden en parodi av pappa, min syster sjöng precis lika fint som vanligt och mot slutet dansade vi till abba. Söndagen blev en heldag i stallet med hoppning på banan, massor av annat fix och fick även rida hannas ponny. Helgen avslutades iallafall på bästa sätt - med en skräckfilm på bio och bästa aron som sällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback