Blev en väldigt bra helg.

Hej igen. Har som sagt jobbat i helgen också och har sammalagt fått ihop 30 timmar den här veckan, folk frågar mig hur jag orkar och helt ärligt så har jag inget svar på det men fan vad det kommer sitta fint när lönen kommer. Träningen för Bissan i lördags var som vanligt väldigt givande, den där tanten gör verkligen underverk varenda träning. For jädrans nöjd därifrån och efter det väntade ett 10 timmars pass på jobbet.
 
Söndagen spenderades inne i staden med bästis, blev några tusenlappar fattigare men fick med mig mycket fint hem så jag klagar inte. När vi kom hem följde hon med upp till stallet, blev en mysig skrittur i solen och resten av kvällen tillbringade jag hemma med mig själv - det var lite för längesen sist och otroligt välbehövligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback