Uppdatering om livet.

 
Livet går faktiskt ganska upp och ner, det är mestadels bra och jag har egentligen ingenting att klaga på. Jobbar fortfarande mina timmar i veckan, kämpar mig igenom skolan och tar hand om min fina häst. Tankarna förstör vissa kvällar och mörkret gör ingenting bättre heller, men som sagt, det är egentligen ganska bra. 
 
Igår lämnade jag in tre uppgifter jag har legat efter med i skolan, tidigare i veckan fick jag högsta betyg på en svenska nlämning och imorgon väntar första delen av nationella proven som är tal. Jobbar även 20 timmar i helgen, på måndag rullar vi till Timrå för vetrinärbesöket och de två andra delarna i NP har vi nästa vecka. Med andra ord har jag fullt upp som vanligt, men trivs bra som fan med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback