Lite svar sådär.

 Det var ju väldigt längesen jag bloggade "ordentligt" och har därför inte svarat på några kommentarer heller. Nu när systemkameran är tillbaka känns allting tusen gånger roligare så jag tänkte passa på och förhoppningsvis håller det i sig! 
 
 Hur många jobb har du? 
- Jag har två stycken, jobbar både som servetris på ett hotell och på ett café.
Visst har du gått ut skolan? 
- Nej, jag går andra året på Lilja. 
Någonstans du vill flytta? 
- Göteborg, helt klart. 
Hur tror du att ditt liv kommer se ut om 10 år? 
- Ingen aning, håller förhoppningsvis fortfarande på med hästar, har flyttat ifrån vännäs och är lyckligt kär.
Nån kille du är intresserad av just nu? 
Intresserad skulle jag väl inte direkt säga, det är mest kaos just nu, haha.
Har ni Vilmas Baylo? Om ja, varför?
Ja, det är dock Sandra som äger honom nu och anledningen till det är för att Vilma slutade rida. 
Vem är familj nr 2 som du alltid skriver om? 
- Haha det är Sandra, Tony och Rasmus. Alltså Sandra som äger Zion där jag spenderar häflten av min tid. :)
Vad har du fäst bilderna med?
- Vanlig häftmassa!

Kommentarer
» anonym

Vad går du för linje? är det en bra linje?

2013-11-29 // 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback