17e Maj 2013.

Gud bjöd på ännu en dag med sol. På idrotten spelade vi beachvolleyboll och hade fredagsfikat ute på skolgården. Inte nog med det så har jag fått ovanligt mycket gjort idag, ordnat upp med alla rester har jag också gjort så nu kan jag äntligen känna mig lugn fram till sommarlovet. Efter skolan rullade jag som vanligt upp till stallet, blev en promenad med Zion igen och vädret tillät att gå utan tröja idag också. När jag hade gjort klart allting i stallet la jag mig i gräset, läste en bok och jobbade på brännan i väntan på mamma. Nu är jag bara hemma tvärt för att duscha, byta om osv - ikväll väntas det grillning och festlilgheter med bra folk så kvällen lär bli allt annat än dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback