Början av sportlovet.

Jag har inte skrivit här på 4 dagar egentligen inte av någon speciell anledning, mer bara att jag inte känner någon ork till det. Inte så överdrivet mycket som händer i livet nu heller förutom allt kaos i hjärnan vilket inte känns värt att dela med sig av. Hur som helst, mitt lov har iallafall börjat hyfsat bra. Haft en myskväll med Majzi, varit på party i Lycksele med mina bästa, sett några avsnitt för mycke av Andra Avenyn,motionerat väldigt mycke, tagit hand om min fina häst, åkt raggarbil med coola peeps, träffat mannen i mitt liv och skrattat så inåt helvete. Har faktiskt inte så mycke att klaga på egentligen.

Kommentarer
» viktor

vad röker du fö märke?

2013-03-09 // 14:58:53
» Anonym

BLOGGA MÄNNISK :((

2013-03-11 // 19:32:51
URL: http://cariiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback