Uppdatering för en gångskull.

 
 
 
 
Bloggen hamnar väldigt mycket åt sidan just nu men jag lever iallafall. Lördagens tävling gick allt annat än bra, men hade en trevlig dag iallafall och bra sällskap så jag var nöjd. På kvällen blev de en spontan utgång och jag hade roligare än va jag har haft på väldigt länge. Söndagen blev väldigt lugn för att ladda upp inför en veckas jobb, jobb n2 2 av 3 den här sommaren. Är ledare på fotbollskolan med tre andra sköningar och får betalt för att busa med söta barn hela dagarna så jag klagar inte. 
 
Förutom det så har jag hunnit med en bra kväll me fina människor, fått min första lön från jobb nr 1, börjat spela fotboll igen efter 2 år och nu ikväll har alla timmar spenderats på Norrmalm med hästarna. Skulle egentligen ha sovit för längesen men har fortfarande inte duschat, mitt rum är kaos och det mesta i min hjärna också så jag lär bli vaken några timmar till. Ni är bäst som fortfarande läser btw, kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback