Min efterlängtade söndag.

Det blev ju som sagt några timmars kvalitétstid med bästis igårnatt, skjutsade fyllon och skrattade tills jag fick ont i magen. Landade hemma klockan 4, upp klockan 7 för att ta ut hästarna och sedan låg jag i sängen till klockan 5 utan dåligt samvete. Käkade onyttig frukost och kollade på serier i flera timmar - så jävla efterlängtat! Pallrade mig iallafall upp till stallet efter det, tagit hand om båda hästarna ordentligt i det fina vädret och njutit av de sista av helgen. 
 
Förresten så har jag bloggat ikapp som jag sa, men busig som jag är tidsinställer jag och lägger in det på rätt dag. Så om ni är intresserade så får ni bläddra neråååt, det är bilder i mängder från min stört roliga helg så ni kommer inte ångra er. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback