9e Juni 2013

Efter 4 dagars ledigt känns det nästan som sommarlov, imorgon ska vi dock bara städa och på tisdag har vi brännboll. Inte överdrivet ansträngande så jag tror att jag överlever. Idag tog jag som sagt en välförtjänad sovmorgon, klev inte upp förrän två och då rullade jag direkt upp till stallet. Varit där hela eftermiddagen, kom hem till god middag och efter det har jag bara städat. Nu har jag precis bäddat ner mig ute på balkongen, haft en 2 timmars telefondejt med den finaste människan i mitt liv och nu tänkte jag avsluta med oth. #livetäger

Kommentarer
» Korvturken

Vem är den där fina människan som du alltid snackar i telefon med? :D

2013-06-12 // 18:46:54
» Korvturken

??????

2013-06-15 // 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback