Stor förändring i livet, heheiue.

 
Fick finbesök av grabbsen på söndagskvällen, firade att jag hade överlevt jobbhelgen och somnade därefter lite för sent. Måndagen bestod inte av speciellt mycket vettigt, min rygg strejkade mer än någonsin vilket ledde till väldigt många timmar i sängen och några avsnitt oth. På kvällen pallrade jag mig iväg till Holmsund för att göra naglar hos min fina Johanna innan jag rullade hem för att somna igen.
 
Idag har jag hunnit med mycket. Motionerade Zion på morgonen för att sedan fara till vetrinären och kolla tänderna på honom. Direkt därifrån till frisören för att göra någonting åt mitt tråkiga hår vilket resulterade i en väldigt nöjd towe. Resten av kvällen har jag spenderat med mina två finaste vänner, bara suttit ute och snackat om livet. Skrattade en hel del har vi också gjort och innan jag for blev de en jävla massa hejdåkramar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback