Tillbaka till bloggen.

 
La undan bloggen några dagar, har haft fullt upp och tänkt på annat. Under tiden jag har varit borta har jag hunnit med firat in de nya året med bra folk, motionerat min fina häst, spenderat tid med Cim, blivit ägare till en iPhone 5, fotats i studio, varit på middagsdejt med mina bästavänner, införskaffat mig en cool piercing och nu ikväll har jag umgåts med min syster. Spelat en massa gitarr och pratat om livet. Imorgon lämnar jag Norrland med min andra halva för att avsluta lovet med några dagar i Stockholm. Så bäst bara. Och förresten, har inte haft med mig kameran någonstans heller så att instagram får rädda bloggen ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback