Sista dagen i Stockholm.


 
Gårdagen bjöd på en fikadejt med Paulines kusin och hennes pojkvän, vi blev sittandes på waynés i några timmar med diskussioner om allt möjligt och sedan gick bara runt en sväng innan vi skulle äta. Lyxade till det med buffé på en kinaresturang sista kvällen där vi också blev sittandes i några timmar med prat om pojkar, livet och allt däremellan. 
-
När vi skulle hem sprack min tidsplanering så det blev kaos, sprang som två idioter igenom hela cityterminalen och av en ren slump så lyckades vi komma med bussen hem. Mest bara lyckliga av att vara påväg hem så plågade vi oss igenom dom 10 timmarna på bussen, tror dock aldrig jag har skrattat så mycket i mitt liv och det är nog den konstigaste bussresan jag har varit med om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback