Årsresumé Mars-April

Mars
Blev många kvällar med Coffe och umgicks mycket med Majzi.
Träningen blev mer seriös och gav bra resultat.
Fortsatte ta hand om Zion varenda dag och var ute på tävling med Sandra.

Klarade mig igenom nationella i Matte och spelade innebandy DM med skönaste gänget.
Njöt av våren och käkade massa gott ute på balkongen.
Var på en mysig weekend i Övik med Coffes familj.
Bodde hemma hos Sandra med Maja för att ta hand om hästarna.
Bowlade med fina människor och lyckades få väldigt många irriterade läsare pga av att jag "var gravid".
 
April:
Kramades med fina Sara och hängde med Moa och Sagali.
Hade nationella i Engelska och kräktes på allt plugg.
Såg Takida live för andra gången i mitt liv.
Hade ännu en tjejmiddag och träffade 'Niclas för första gången!
Simmade med Julia varenda vecka och jobbade på brännan.
Firade ett år med Coffe och var mer kär än någonsin.
Kämpade på epan och det gick framåt.
Åkte även ganska mycke epa med mina favorit Maddar,
Var i Nalovardo med familjen + Coffe och Maja. Hade 3 helt sjukt bra dagar.
Kom närmare Jasmine och hängde ute i solen.
Var ute och sprang nästan varenda kväll och spenderade många timmar på gymmet också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback