Årsresumé Juli- Augusti

Juli:
Juli började med en återträff med klassen på bowlinghallen och sedan sommarjobbade jag i 2 veckor.
Jag och Sofia rockade på Wheels med massa andra fina människor.
Min fina syster var hemma och vi spelade kub i kvällsolen.
Hängde hemma hos Jim med Tommie och Paybackgrabbarna hälsade på mit på jobbet.
Sprang runt på Vännäsdagarna en hel helg med stört bra folk.
Var i Åsele över en helg där de bjöds på dans i husvagnen, grillat med Tommies föräldrar och en jävla massa klistermärken.
Spenderade kvällarna med grabbsen som fick mig att skratta mellan all skit.
Rullade vidare till Skellefteå och trästock med brudarna. Drack hallondrinkar, träffade massa härligt folk och var på korv-dejt/haha) med Filip.
Slipade massa timmar på epan och käkade nattmat hemma hos mig.
Hängde med bästis i stan och badade mitt i natten.
Gick runt barbent och var brun.
Var på motorveckan i Lysele med mina brudar och skrattade mest hela tiden.
Augusti.

Var hos Farmor&Farfar och myste med min fina kusin.
Hälsade på fina Coffe i Göteborg.
Hade förbannat kul på Stärkesmarks musikfest.
Kollade på när bästa Elin sjöng på stan och käkade Fredagsmiddag med Maja på balkongen.
Hängde med mina bästavänner och umgicks med nå fina i Vindeln.
Husvagnen styrde i Näsmark.
Efter allt kaos över sommaren började jag va mer i stallet igen och cyklade därifrån varenda dag.
Åt ute i solen och firade att Coffe hade kommit hem.

Hade världens svacka i livet som räddades av balkonghäng med bästis.
Sist men inte minst så började jag gymnasiet med finaste Johanna och spenderade kvällarna i min onepiece.
 
 

Kommentarer
» johanna

hjärtat <3

2013-01-06 // 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback