Årsresumé Januari-Februari

Januari
 
Börade året med att plugga ihjäl mig till de där jävla körkortet som jag aldrig klarade och alla lediga timmar  såg jag Andra Avenyn.
 
Åt fruktsallad med mina favoriter och spenderade någon kväll med Arnold.
 
Hade middag med brudarna som slutade sent efter många timmars dans.
 
Fick slut på jullov och plågade mig igenom skolan.
 
Skrattade mig igenom kvällar i Vännäs.
 
Var ute och åkte skoter med brudarna + pojkvänner.
 
Spelade massor med kort på tomas och hade dålig humor.
 
Kände mig frän i sidecut och motionerade pållen varenda dag.
 
Firade Sebbe som blev 18 och Stockis som blev 20. 
 
Februari.
Februari var fint så de blev mycke promenader.
 
Festade med Sagali och var måååånga timmar med mina favoritgrabbar.
 
Åt onyttigt sådär dagen efter och spenderade kvalitétstid med min syter.
 
Det var friluftsdag på skolan vilket var en utav de roligaste dagarna på hela året.
 
Red i de fina vädret och var ute på kvällpromenader.
 
Stressade ihjäl mig över skolan men väl där var jag ändå ganska glad.

Råkade bli lite för många utekvällar där en av dom var maskerad.
 
Tränade 4 gånger i veckan och piercade näsan för 3e gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback