Things we lost to the flames.

Gårkvällen var helt klart bästa på länge. Drack drinkar med kalasglassar, skrattade med fina människor och dansade mig igenom hela kvällen som avslutades med en trip in till stan där jag fick kramas med många saknade innan jag bokstavligen dog i min säng klockan 4. Det hindrade mig dock inte från att vara vaken klockan sju imorse, åkte ner på Norrmalm med hästen för att rida igenom honom ordentligt inför morgondagen. Har precis kommit tillbaka från Norrmalm för andra gången idag, hinner vara hemma några minuter bara innan jag ska iväg och jobba ett 6 timmars pass. Är helt slut redan nu vilket förmodligen inte är någonting jämnfört med hur förstörd jag kommer vara ikväll, #WISHMELUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback